درباره استارت‌آپ مدلب

مدلب تجربه متفاوت از مشاوره و استانداردسازی

شرکت نوپا مدلب متشکل از متخصصین علوم آزمایشگاهی با بیش‌از ۱۵ سال سابقه، قصد دارد تا با ارایه خدمات مشاوره، آموزش و اجرا در ۳ حوزه تاسیس و تجهیز آزمایشگاه، استانداردسازی و ارتقا کیفیت و بازاریابی پزشکی در خدمت شما همکاران ارجمند باشد.

کارگروه تاسیس و تجهیز آزمایشگاه

بسیاری از فعالین و سرمایه‌گذاران در حوزه آزمایشگاه‌های تشخیصی و همچنین مراکز درمانی تمایل به سرمایه‌گذاری در حوزه تاسیس آزمایشگاه‌ها و یا گسترش فعالیت کاری خود از طریق راه‌اندازی بخش‌ها و آزمایشات اختصاصی دارند.
در این کارگروه سعی شده‌ به سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی که قصد راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص پزشکی دارند، درمورد محل تاسیس، فضا، نحوه چیدمان و طراحی تا آخرین مراحل اخذ مجوز و شروع به‌کار مشاوره داده شود. همچنین درمورد راه‌اندازی تست و همچنین بخش جدید متناسب با جمعیت بیماران منطقه و درخواست پزشکان مشاوره داده خواهد شد.

کارگروه استانداردسازی و ارتقای کیفیت

با توجه به الزام آزمایشگاه‌های کشور به اجرای چک لیست جامع ارزیابی آزمایشگاه‌های تشخیصی طبی و سیستم مدیریت کیفیت، متاسفانه بسیاری از آزمایشگاه‌ها و کارکنان در زمینه آشنایی و اجرای کامل چک لیست، مشکلات عدیده‌ای دارند. درنتیجه تیم مدلب، در این کارگروه تلاش خواهد کرد. با استفاده از متخصصین علوم آزمایشگاهی مجرب در زمینه استانداردسازی و کنترل کیفیت در آزمایشگاه، تمامی امور استانداردسازی و ارتقا کیفیت را به آزمایشگاه‌های تشخیصی ارائه دهد. در این راستا، فعالیت این حوزه در زمینه دوره‌های آموزشی برای پرسنل و دانشجویان علوم آزمایشگاهی و رشته‌های وابسته، ارزیابی آزمایشگاه‌ها، آموزش اختصاصی کارکنان آزمایشگاه، راه‌اندازی سیستم مدیریت کیفیت و بازرسی‌های دوره‌ای آزمایشگاه‌ها در بازه‌های زمانی تعریف‌شده می‌باشد.

کارگروه بازاریابی پزشکی

همان‌طورکه می‌دانید، رقابت شدیدی در حوزه بازاریابی مراکز درمانی وجود دارد. امروزه بازاریابی از حالت سنتی خارج شده‌ و به‌صورت عملی در حال رشد می‌باشد. این کارگروه در نظر دارد از نیروهای حرفه‌ای بازاریابی که سالیان زیادی در آزمایشگاه‌های بزرگ کشور فعالیت داشته‌اند و همچنین متخصصین حوزه کسب‌وکار استفاده نماید تا با استفاده از روش‌های علمی که امتحان خود را پس داده است، به آزمایشگاه‌های کشور خدمت‌رسانی نماید. خدمات حوزه بازاریابی مجموعه مدلب شامل آموزش کارکنان ازنظر ارتباط با مشتری و رفتار سازمانی، بازدید از نحوه‌ی ارایه خدمات به مشتریان و پزشکان و تلاش جهت ارتقای روندهای بازاریابی و همچنین آموزش و مشاوره نحوه‌ی اطلاع‌رسانی از خدمات به پزشکان، شرکت‌ها و آزمایشگاه‌های همکار می‌باشد.